mecrasını, firmalar çok önemsemektedir. Çünkü insanlar her gün birkaç saat televizyonlarını izliyorlar. Tüketicilerin dikkatini çekmek, reklamların izlenmesini sağlamak için, bol eğlenceli tasarlanan reklam filmleri, gerçekten de birçok kesim tarafından özellikle izlenmektedir. İster reklamcı, ister başka sektör çalışanı, ister evlerinde olanlar, alt, orta, üst düzeydekilerin hepsi, hemen her gün bu kuşakları izlemektedir. Tanıtım kuşakları izlenirken, verilen mesajların büyük bir çoğunluğu aslında anlaşılıyor. Fakat genel anlamda, belirlenen davranışlarla ilgili istekler, vaatler anlaşılıyor. Aynı tasarımlarda işlenen pek çok unsurun verdiği mesajlar da anlaşılamayabiliyor, buna rağmen, bilindiği gibi bu mesajlar da bilinçaltına gidiyor. Bu yüzden, öğrenilmelidir. Günümüzde çok önemli, çünkü yararlıları olabildiği gibi, insanlar arasındaki çeşitli gruplara yanlış mesajlar da gidebiliyor. Bunları ayırt etmek gerekiyor. İnternet üzerinden, insanların bu sektörle ilgili bilgi edinmesi çok kolaylaştı. Örneğin; sitesi sadece bu sektörle ilgili kısa ve anlaşılır, bilgilendirici yazılar, makaleler, araştırmalar, yorumlar, haberler içeriyor.
Bu tip tanıtımlar nasıl hazırlanır, kim hazırlar, konular düşünülürken nelere dikkat edilir. Firmaların tanıtım filmleri hazırlamaktaki amaçları nedir, tüketicinin belirlenmiş davranışları göstermesini istemeleri ne demektir? bunların hepsi öğrenilebilir. Bu tip tanıtıcı tasarımlarda konular işlenirken hangi unsurları ne amaçla kullanıyorlar, bunları öğrenmek çok zor değil. Bunlar öğrenildikten sonra, nerede olursa olsun, reklam daha kolay anlaşılabilir. Böylece bu tip çalışmaların zararlarından kendimizi ve ailemizi korurken, faydalarından yararlanır, daha bilinçli seçimler, tercihler yapabiliriz. Belki de yaşama bakış açımız değişir, yaşamdan aldığımız tatlar, sahip olduğumuz ve olmak istediklerimiz üzerinde yeniden düşünürüz. Bunlar bir insan için çok önemli unsurlardır.