İnsanların açık hava ortamlarında karşılaştıkları, birbirinden farklı görüntülerle, canlı, çarpıcı renklerle dikkatlerini çeken, kendilerini bakmaktan alıkoyamadıkları, onlardan kaçamadıkları araçları, firmalar için oldukça önemlidir. sitesinde, bu nokta oldukça ayrıntılı işlenmiş, fakat oradaki yazılarda da insanın dikkatini çeken, evet, bu önemli dedirten unsur, insanın açık havada, bu tip araçların önünden, yanında geçmek zorunda olmasıdır. İnsanlar istese de istemese de orada bulunan tasarıma bakıyor. Özellikle bu araçların şehir merkezinde kullanılan ebatları, birkaç metre mesafeden rahatlıkla görülebilecek şekilde ayarlanıyor. Bu araçlara uygulanan tasarımların dikkat çekici, çarpıcı, etkileyici olması halinde, mutlaka insanları etkiliyorlar. Aklıda kalıcı bir etki bırakabiliyorlar. Firmalar bunları, genellikle en kısa sürede tüketicilere duyurmak istedikleri kampanyaları, indirimleri, promosyonları v.b. için kullanıyorlar.
Gerçekten de firmalar, bu araçları kullanarak amaçlarına ulaşıyor. Yol kenarında, alışveriş merkezlerinin önlerinde, yoğun trafiğin olduğu kavşaklarda bulunan bu araçlar, uygulandığı andan itibaren insanlara ulaşmaya başlıyor. Firmalar da kısa sürede, tüketiciler tarafından gelen dönüşleri karşılamaya başlıyor. Açık hava tanıtım araçları, diğer mecralar ne kadar gelişirse gelişsin yerlerini korumaya devam edecekler. Buradaki gelişim, bu mecranın yok olmasıyla ilgili değil geliştirilmesiyle ilgili olabilir. Belki teknolojiye ayak uydurularak yeni özellikler eklenebilir. Bunların dijital hale dönüştürülmesi veya hava koşullarından korunması, daha çarpıcı olabilmesi v.b.